2014.01.27.
12:09

Írta: Visart

INSPIRÁCIÓ, ISMERKEDÉS A MODART NYÍLT NAPON

Január elején, egy szombati napon az iskola megtelt kíváncsi, fiatal érdeklődőkkel és szülőkkel. Ez a kötetlen, de mégis roppant informatív nap tényleg sokat jelenthetett annak, aki választás előtt áll. Mohácsi Anita és Apáthy Dóra 17 évesek és barátnők. A divat a szenvedélyük és lehetséges, hogy a szakmájuk is ez lesz.

Miért gondoltad úgy, hogy eljössz a nyílt napra?
M.A.:”Imádom a divatot és ezzel szeretnék foglalkozni a jövőben is, öltözködés a hobbim, ezzel kelek, ezzel fekszem.
Kezdő divatblogger vagyok, - fashion with obsession.blogspot.hu - a barátnőmmel nagyon sok időt töltünk a divattal kapcsolatos dolgokkal, így gondoltuk, hogy a jövőben ide jöhetnénk tanulni. „

Melyik szak érdekel?
M.A.: „A Stylist képzés. Mások ruhaötleteiből merítek inspirációt, az interneten is, meg az utcán is, ha látok valakin valamit, akkor próbálom beleépíteni egy szettbe.

Honnan hallottál a Modart-ról?
M.A.: „Dóra , a barátnőm mesélt róla.”

Ezek szerint Te vagy, aki elhozta őt. Hol hallottál a Modartról?
A.D.: ”Elkezdtem keresni a divattal kapcsolatos iskolákat, képzéseket az interneten és a Modart-ot is így találtam. Nagyon megtetszett és gondoltam, hogy szeretném megnézni, mivel láttam, hogy nyílt napot tartanak. Nagyon érdekes volt, amit a honlapon láttam és gondoltam, hogy innen is meríthetnék inspirációt, miközben a sulival is megismerkedhetek.”

Miért szeretnétek a divatiparban dolgozni, illetve első lépésként a divatról tanulni?
A.D.: „Kiskorom óta ruházati boltban szeretnék dolgozni és úgy egy évvel ezelőtt kezdett ez komolyabban is foglalkoztatni. Előtte csak az érdekelt, hogy jól öltözködjek, jól nézzek ki, most hogy igazán elkezdtem gondolkozni azon, hogy mivel is szeretnék foglalkozni került a képbe a képzés. A látottak alapján pedig nagyon gondolkozunk rajta, hogy itt folytatjuk.”

Nyílt nap 2014_6.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://modart.blog.hu/api/trackback/id/tr425784784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása